Bibbis Bod

søndag 6. april 2008

Kort til salgskurven min

Har laget noen kort til salgskurven min.
Fikk noen stempel fra Kort og Godt og Papirgleder og disse måtte jo testes ut...
Derfor ble det noen kjappe, enkle kort i kveld.

Synes denne skinnjakka er så stilig til herre/gutte kort.
Disse to første ble i grunn noe like.
Har brukt brads, bånd og rub on i tillegg.
Kansje litt dystre farger.....
Tekstemplet er fra Kreativ Hobby




De to neste er i friskere farger.
Enkle kort med dekorark på alle sammen og diecuts.
Sirkel stemplet er fra Papirgleder.


Det samme er dette slipsstemplet.
Det var litt stort så jeg laget det ovalt for at det skulle passe på dette kortet.
Tekstemplet her er fra kort i hodet
Ha en fin søndags kveld......

3 kommentarer:

Maya sa...

Så mye lekkert du lager!!
Og den blomsterbuketten var virkelig en god idè for oss som ikke har "grønne" fingre ;)

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min,det setter jeg stor pris på!

Klem fra Maya

Inger Marie sa...

Så tøffe de 2 øverste konfirmasjons kortene ble Bibbi :)
De andre kortene er også utrolig flotte :)

Ha en fin dag!!

God klem

hjemme bra sa...

Så mange flotte og festlige kort. Knall tøff den jakka!