Bibbis Bod

fredag 18. april 2008

Kurs kort

Da har jeg hatt kurs igjen hos en hærlig damegjeng!

Det er Torun som samler en koselig gjeng og jeg gleder meg hver gang jeg skal dit....
Denne gangen var det konfirmasjon og bryllup som var tema.
Føst ut er et konfirmasjonskort til en gutt.
Alttid litt vanskelig å finne noe maskulint, men denne tøffe skinnjakka fra Kort og Godt passer ypperlig.
Jakka er stemplet med Distress og dratt fargen utover med vannpensel.




Så var det et kort til jene konfirmant.
Her har vi laget en bakgrunn som heter "embossed gesso" med friske farger.
Støvlettene er fra Stamp it og ellers litt metall stæsj.




Det siste er et bryllups kort i litt utradisjonelle farger. Lavendel og hvitt er jo greit, men er litt usikker på hva jeg mener om det brune....
Teknikken vi har brukt her heter "faux tile" og stemplet er fra Papirgleder.
Gratulere stemplet kommer fra Kort i hodet og bakgrunnen fra SU.



Og det siste er et kort med samme teknikken, som jeg har laget for moro skyld.
Stemplet er fra Hero sine collage stempler og bakgrunnen fra SU.
Denne teknikken er fin til å bruke på stempler som er for detaljerte til å fargelegge.




Ha en fin-fin helg med masse stempling.... :o)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Stilige kort du har laget, Bibbi! Jeg likte alle sammen, men falt mest for det guttekortet, det var så fine nyanser i alt det svarte.

God helg til deg - og en klem fra meg:)

hjemme bra sa...

Den som hadde fått til halvparten av alle de teknikkene du kan!!! WOW, jeg er imponert. Stadig nye og stilige teknikker. Og nydelig blir også de ferdige kortene!

Ønsker deg en god helg.