Bibbis Bod

søndag 14. september 2008

Lenge siden sist

Nå er det jammen meg lenge siden sist!!!




Bloggen har vært umulig å komme inn på og det har vært så mye annet som har tatt min tid. Men her kommer litt av det siste jeg har laget. Jeg skal holde et kurs hvor vi skal lage en post-it bok, gavepose og et boks-kort. Så disse er laget bare for å vise en "teaser"men det er IKKE disse som skal lages på kurset.



Dette er er post-it boka med delebilde, primablomster, charm og papirblonde. Har brukt Bind-it'n til å holde boka samlet, kan også feste en penn i spiralen.



Her er posen, den er meget enkel med litt dekorpapir, Primablomster, bling, blonde og brads




Her er boks-kortet, jeg har brukt en Fiskars punch for å lage papirblonde rundt kanten, delebilde, swirll fra CR, blomster fra en punch og bling. Boksen kan brettes helt ut når man tar av lokket og da skriver man inni. Super til penge gaver, da slipper man å gi bort bare en konvolutt....



Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Ingen kommentarer: