Bibbis Bod

søndag 1. februar 2009

Konvolutt kort

Som så mange andre er også jeg blitt inspirert av det lekre konvolutt kortet i siste nummer av EttTrykk.
Jeg har brukt to-sidig papir fra Chatterbox, bilder og noteark fra internet, Marthat Stewart bord punch, primaflowers, mulberry roser, kvist punch fra McGill og brunt bånd. Alle kanter er svampet med Distress Ink Frayed Burlap, stemplene er fra Autumn Leaves (borders) og Hero (script). Lukket med en sikkerhetsnål.



Stamps: Hero and Autumn Leaves
Ink: Distress Frayed Burlap
Paper: Chatterbox
Else: ribbon, M.Stewart border punch, Prima flowers,
mulberry roses, picture/music sheet from Internet.

Ha en fin søndag...


22 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så flott konvolutt du har laget.Og i ekte vintage stil noe jeg liker kjempe godt.
Jeg har noe i bloggen min til deg.

Ann sa...

Superlekker, Bibbi! Og enda finere i virkeligheten! Tror jeg må prøve å lage en slik en selv også! ;)

Inger Marie sa...

Så lekkert kort Bibbi :)
Det ble så fint med borden langs kanten.
Ha en fin ny uke
God klem

Vibeke sa...

Nydelig altså:) Delikate farger og den punchen fra Martha Stewart er jo bare elegant!!! Er du fornøyd med den eller??? Jeg har sååååååå lyst på den!!!! Synes den setter et siste toutch på det meste:)

Desirée sa...

Så knallfint da! Gjør seg virkelig de der konvoluttkortene!

Ha ei fin ny uke!

Klem!

Pia sa...

super lækkert både i farver og pynt

Nina sa...

For et lekkert konvoluttkort du har laget. Delikate og fine farger, og nydelige detaljer. Og så masse annet flott du har laget i 2009:)

Anne I P sa...

ååååå sååå nydelig kort Bibbi!!!
Du har jo så masse flotte produkt i bloggen din at jeg blir helt stum jeg!!!!
Kommer innom igjen senere jeg!

Klem Anne

Maya sa...

Åhhh dette var lekkert!
Nyydelige farger og detaljer!
Klem fra Maya :)

Anonym sa...

Nydelig arbeide.
Nå sitter jeg her og lurer på om du er Bibbi fra Blekkhuset?

Nina sa...

Hei igjen. Hvis du går inn i bloggen min ligger det en award til deg der. Mulig du allerede har fått den av noen andre, men...
Nina:)

Anonym sa...

Så utrolig mange fine kort du har laget!!! Og tusen takk for besøk i "bloggen" min. Klemun

Mary sa...

Dååne,for et lekkert kort
har ett trykk,må vist prøve meg på et kort
ha en fin helg

Britt Torunn sa...

WOW!! For en lekkert kort:)
Utrolg mye flott i bloggen din!

Anjas-Artefaktotum sa...

OH this envelope is so elegant and charming, I'm absolutly impressed.
Bibi this piece is just wonderful!

Best wishes and a nice weekend,
Anja

eba sa...

Åh, det var kjempelekkert! Må visst prøve et slikt en dag.... :)
Ja, bind-it-all'en er vel ett av de beste kjøpene jeg har gjort ;) Det er utrolig moro, og kan brukes til så mye! Jeg bruker den både til hobby og skole :)
Ønsker deg en flott helg!

Gunn-Hege sa...

Liker så godt alt du lager jeg.
Du er så flink med farger, og har ofte sånne nydelige detaljer som skikkelig setter prikken over i`en!!
Dette konvoluttkortet her var nydelig!!
Flinka!!

KLÆM!

Nina sa...

Hei, Bibbi :)

Kjempe lekkert konvolutt kort, og heldige deg som har den MS punchen. Den står på ønske lista her i huset også :)

Kjellaug sa...

Så lekkert....WOW sier nå jeg.

roterommet sa...

Herligt konvoluttkort. Jeg digger stilen din :o)

Anita sa...

Det var et herlig kort. Du er kjempe flink!! Har nettopp kjøpt siste nr. av Ett trykk, og har så lyst til å prøve meg på et sånt kort..

Anonym sa...

kjempe fint:-) hvor har du fått tak i papire