Bibbis Bod

lørdag 6. februar 2010

Vintage kort

Jeg er så glad i dag, trallalalllala :o)
I dag kom det en pakke fra USA som jeg har ventet på siden oktober. Det viste seg at det sto Great Britain istedet for Norway, så det var forklaringen! I pakken var det masse stæsj og bånd fra Creative impression inc. Har handlet der mange ganger og aldri noe tull, så jeg var ganske sikker på at den var sendt. Den butikken har utrolig mye flott i metall stæsj, bling og de lekreste bånd, vel verdt å ta turen innom!
Har laget et vintage kort med papir fra Making-handmade-cards, tags, blomst farget med glimmermist, stemplet tekst og div metall pynt/bånd fra Creative Impression. Bildet på tagen har jeg overført ved hjelp av multimedium, en kjempemorsom teknikk hvor bildet blir skikkelig shabby og vintagepreget.


Stamps: Papirgleder, SU, Prima, Papirloftet.
Ink: Distress Vintage Photo/Walnut Stain.
Paper: MHC, tags
Embellishments: Creative impression

4 kommentarer:

Pia sa...

wow så lækre farver og skønne detaljer. Du må have en dejlig søndag.
knus Pia

Gunn-Hege sa...

Kjenner at jeg ble nysgjerrig på multimedieum, for dette var skikkelig nydelig. Og jeg elsker vintage!!!!! Du lagger jammen masse flott og fristende om dagen!!
Klæm!

izi sa...

Elsker vintage-stilen, og dette var nok et nydelig kort fra deg. Prøvde multimedium-teknikk en gang, uten å få det skikkelig til, men nå fikk jeg jammen lyst til å prøve igjen. Ha en flott søndag.

Linda Brun sa...

Kjempeflott kort. Bra resultat med tagen!
Klem