Bibbis Bod

søndag 7. mars 2010

Jammen ble det en eske til....

Trykkpressa er bloggen til Ett Trykk og har utfordringer en gang i måneden. Denne gangen var temaet esker og det skulle brukes bånd. Midt i blinken for meg som er i en eske-stim om dagen....
Siden jeg har vært på shopperen passet det godt med mitt nye bånd fra Creative impression. Ellers har jeg brukt et bakgrunnstempel fra Stampin Up, mulberry roser, crepe bånd, perlestrå, tag, bling og  egendesignet tekstempel. Har punchet ut en oval i esken og festet vindusplast på innsiden så man får en sniktitt på innholdet. Esken er en dies fra Sizzix.









9 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så flott eske i flott farge du har laget.Fin gave å gi bort!

Klem Fra Eva Helen

Sivic sa...

Lekker eske og flott med vinduet så vi får "sniktitte" : )
Hvilken sizzix diez er det du har brukt her? Ser kjekk ut !

Louise sa...

Kjempe flott eske:-)
Jeg lurer også på hvilken dies du har brukt..kanskje noe som må på ønskelisten???

Bibbi sa...

Takk for det!
Det er en die som heter "bigz xl pillow box" så den er flat i bunnen....

Mona sa...

Nydelig!! :)

Beata Ewa sa...

Så nydelig :) Kult med vinduet!

Denne diesen har jeg også - på tide å pakke den ut kanskje? :)

Klem, Beata

Anonym sa...

Vakkert ♥

Else Irene sa...

Så lekker eske du har laget :)

Takk for at du er med i utfordringen vår!

Silje sa...

Så tøff eske, Bibbi!