Bibbis Bod

mandag 4. oktober 2010

Kaffebesøk


Skal på et kaffe besøk i morgen og da ville jeg ha med en oppmerksomhet. De fleste har skapene fulle, så jeg pleier gi bort noe som kan brukes opp. Denne gangen ble det litt god kaffe og litt godt "attått". Laget en gavepose til godisen og pyntet kaffeposen så de matchet hverandre. Pynten består av med en gammel bokside, englebilde, tag, snøre, mulberryblomster, charm og bånd. Har svampet alle kanter med Distress og scrollen er også stemplet med Distress.





Ha en fin kveld....

8 kommentarer:

Knerten sa...

Å, Bibbi, dette er kjempeflott ! Så utrolig hyggelig med noe man kan fortære, det er ofte de beste gavene, synes jeg. Ting har man jo ellers nok av:-) Lekkert pyntet.

Nina sa...

Kjempeflott gave dette. Vil tro det ble satt stor pris på. Så lekkert du har pyntet det Stilig med swirlestemplene.

Linda Brun sa...

For en kjempeflott vertinnegave... Rålekkert.
Klem.

WencheP sa...

Nydelig vertinnegave. Kjempeflott dekorert og pyntet. Tipper at dette ble satt pris på....

Lene sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Det hjelper på motivasjonen til å komme tilbake for fullt kjenner jeg :)

Vertinnegaven var nydelig - men det er jo alt du lager :)

Ha en fin kveld!

Anjas-Artefaktotum sa...

OH WOW Bibbi, that is so beautiful, I'm excited!
Hugs Anja

Mary sa...

blir nokk satt pris på dette,flott pyntet

Pia sa...

super lækkert pyntet pose