Bibbis Bod

søndag 5. desember 2010

Juleverksted- en årlig tradisjon

Vi har en årlig tradisjon med å lage julekort til jul. Dette året laget jeg rundt 25 kort, fordelt på 2 design med noen små forskjeller. Her ser du oss fordypet i stempler og blekk....





Jeg har tatt frem de gamle Stampscapes stemplene mine og laget noen enkle julekort med en julekule diecut fra Sizzix, embossing folder fra Cuttlebug og litt glitter/bånd.





De resterenede kortene laget jeg med snøfnugg diecuts fra Sizzix/Martha Stewart, notestempel fra Stampabilities, hjørnestempel fra panduro og egenlaget tekst. Pyntet med glitter, halvperler, bånd, tag og charmsen er festet med papertagger.


11 kommentarer:

Nina sa...

Nydelige julekort du har laget. Lekker julekule dies. Hyggelig med juleverksted. Ha en fin søndagskveld. Klem.

Lille`s hule sa...

Kjæmpe koselig og sammles sån :)
Flotte kort :)
Ha en fortsatt fin og kreativ advent :)

Jorunns hobbyblogg sa...

hei!

kortene ble kjempefine de!
takk for titten :)

Jorunn

RoseSommer sa...

Virkelig fine disse kortene også. Moro å se på alt det fine du lager.
Ha en fin uke!

Hønerandi sa...

Kjempeflotte kort.Skikkelig produktiv.
God advent videre.

Linda Brun sa...

Kjempekoselig med juleverksted Bibbi!
Fantastisk blåfarge på kortene. Kjemelurt å holde seg til et par design. Kanskje en ide å ta meg meg til neste jul :-))

Anonym sa...

Det var en kjempekoselig dag! Bare synd at den gikk altfor fort. Nå er det bare å få montert sammen alt vi produserte.
Klems fra Bjørg

Kjellaug sa...

Å du gode jul så flotte julekort...
Det så veldig koselig ut og vet vel også at det er virkelig koselig å møtes slik rundt bordet.

Mea sa...

Flotte julekort. :)

Ha en fin dag.

Anonym sa...

Hei.
Så koselig at du var inne og kommenterte på bloggen min.
Fantastisk fine kort dere lager.

Klem fra Ingunn :)

Solveig sa...

Så nydelig julekort med stampscapes!