Bibbis Bod

lørdag 3. september 2011

Litt av det siste jeg har laget...


Det ble litt hektiksk til årets messe og her kommer noe av det jeg laget. Først en god del lommekort, papirer fra Maja design eller kraft kartong. Har stemplet på kraftkartongen med brun chalk og på dekor arkene har jeg enten stemplet med brunt blekk eller embosset med bridal embossingpulver.









 Så laget jeg også noen esker med dekorerte telys, kjekt som en vertinne gave istedet for en blomst. Alle har vi jo nok ting i skuffer og skap. Så gaver man kan bruke opp synes jeg er kjempekjekt!







Tilsutt noen sjokolade-esker som jeg pyntet i vintage stil. Esken passer akkurat til en "Minde Spesial" sjokolade...







2 kommentarer:

Anonym sa...

Som alltid: NYDELIG!!!!
Bjørg

Turid sa...

WOW dette var nydelig!
Likte så godt telyseskene,
håper det er ok at jeg hermer.

Ha en bra uke,
klem fra Turid