Bibbis Bod

søndag 4. mars 2012

Re-organisert hobby avdelingen min


Slik så hobbykroken min ut for noen år siden. Nå er det jo slik at disse "sakene" har en tendens til å formere seg og bli flere. Derfor har jeg tatt en tur på Ikea og kjøpt noen særdeles fine kommoder og en ny stol.





 Teak sjenken er byttet ut med 4 Alex kommoder og da ble kroken min seende slik ut. Den lave Alex kommoden har visst sneket seg inn for noen år siden og på den har jeg en stor "Giljotin" kappemaskin.


Jeg har til og med ryddet plassen min før bildene ble tatt. Jeg har meeeeget begrenset med bordplass og det har en lei tendens med å bli fyllt opp når jeg jobber. Så fikk jeg ta i et tak før bildene ble tatt....



Kjøkken avdelingen på Ikea har mange typer med slike opphengs stenger og her har jeg noen på veggen og i "hattehylla" med kroker. Denne kroken min har vært en gammel garderobe før den ble scrappekrok.


Ikea hadde mange typer med slike minikommoder før og de er jo ypperlige til scrappesaker! Her har jeg noen slike oppå hverandre på bodet. Og noen andre, litt større, med hjul under bordet. Slik at de tingene jeg bruker ofte er innen rekkevidde.



Ser nesten ut som dette innlegget blir sponset av Ikea siden de er sterkt representerte her. Men de har utrolige mange kjekke løsninger som er plassbesparende.





Ha en fin søndag...



3 kommentarer:

Heidi sa...

Utrolig så bra du har laget det til. Her skjønner jeg at inspirasjonen må komme lett ♥
Takk for titten

Klemmer fra Heidi

Hildegunn sa...

Så flott du har fått det! Så veldig oversiktlig ut med alle skuffene!
Utrolig hva du får laget med så liten bordplass, det hadde ikke jeg klart... Her flyter det over på bordet...

Ønsker deg en fin dag!
Klem

Veronique sa...

Så fint det ble :)