Bibbis Bod

søndag 11. november 2012

Helge 80 år


Kort til svigerfar Helge som fyller 80 år. Han er veldig glad i rødt så fargevalget var helt klart. Småtekster fra Kreativ Hobby, gratulerer/80 år er skrevet med skrivemaskin, tekstbakgrunn er fra Stampin Up og hjørne er fra Magenta. Pyntet med roser, bånd, charm, brads, metall klype og pebbles med bilde av svigerfar som ung.


Den store bokstaven er stanset ut med Sizzix og preget i en embossingfolder etterpå. Blekket er Black Soot fra Distress.

Jeg er så heldig at jeg skal til Larvik i dag, på Dt treff hos Kreativ Hobby og jeg gleder meg vilt. Vi skal scrappe, kose oss og bli bedre kjent. Skal huske å ta med foto apparat så jeg kan lage et referat....

Ha en fin lørdag, for det skal jeg ha!!

1 kommentar:

Sivic sa...

Flott kort til svigerfar!
Høres koselig ut med treff :)
Ha en fin søndag, klem