Bibbis Bod

søndag 4. november 2012

Kalenderblokker og messeproduksjon.


Jeg har lenge lett etter kalender blokker med europeisk oppsett og ikke de som starter med Søndag (USA) Løsningen ble å lage de selv. Jeg designet selve kalenderen på Timeanddate.no, printet den ut på kartong, kuttet den til, la til en stivere kartong til bakside og limte sammen i permen øverst.



Gikk egentlig veldig greit å lage de selv og de ble ikke så værst heller....



Har også produsert litt til julemessa som jeg skal være med på om 14 dager.. Det ble en pen sammling med vertinnegaver som inneholder te og brune sukkerbiter.



Ha en fin søndag!



2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så flotte kalendere og takk for tipset.Kansje jeg slipper å kjøpe mer og kan lage meg det selv,hvis jeg får det til.
Såå flotte du har laget til messa.Kose deg masse og de kommer nok til å gå unna.


KLem Fra Eva Helen

Elin sa...

Skal si du er effektiv ;) Takk for malen på de andre, det har blitt noen stykker her av teposeholderene og de er sååå koslige å gi til veninner <3 Jeg ser du har fått til det jeg plages med: Nemlig å skrive ut fra timeanddate.no. Mine blir helt sære altså, må ta de over i Word og da blir de så små ;S Tips mottas med takk!

Din trofaste følger Elin :o)