Bibbis Bod

søndag 17. mars 2013

Bursdagsbok til min bror


Min bror er 50 og da må jo noe lages! 
Jeg pleier å lage en slik bursdagsbok når noen runder hele tall. Jeg fyller boka med bilder fra oppveksten og forskjellig (u)nyttig informasjon om navn, dato og andre fakta fra det året de er født.



 Papiret er fra Maja Design og jeg har brukt forskjellig pynt/stempler. 




 Selve boken er en die fra Sizzix og jeg har brukt Bind it all til å binde den sammen.







Bakerst har jeg laget en liten lomme til å ha et gavekort i.
Ikke så mye bling, blonder og glitter i denne boken siden den er til en mann. Men forskjellig metallpynt som  hjørner, charms, foto oppheng og klype.





Ha en fin søndags kveld...



3 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

For en flott og personlig presang. Boken er så fin og gjennomført fra begynnelse til slutt.

Klem,Kjersti

berta sa...

For en herlig presang....heldig han broren din!
Super flott :-)

ania sa...

Świetny albumik:))