Bibbis Bod

tirsdag 6. august 2013

Foam på dies og "Loppis" kjøp.



Jeg skal på en messe neste helg og er under oppkjøringa. Skal lage noen snopepakker med denne lekre Magnlia diesen. MEN var så utrolig lei av å pirke ut alle de smådelene som sitter igjen i diesen etter en gangs bruk. Tenkte derfor at litt foam som man brukte på QK måtte være tingen. Siden jeg hadde lite foam klippet jeg den til og hadde den bare rundt kanten. Det ble ikke bra da det satte merker på papiret. 


Litt irritert rev jeg den av og tenkte at dette var en bommert. Men det som skjedde var at i hullene satt foamen igjen. Genialt!! Når jeg nå kutter så spretter smådelen ut av seg selv uten at det setter merker. Man kan selvsagt ha foam på hele diesen men har man bare en rest er dette tingen!!



I Sverige er det fullt av "Loppis" og "Antikt" og der fant jeg denne kjekke saken. Den stammer sikkert fra et kontor som brukte noen stempler. Her passer TH sine Distress tools perfekt! Da har jeg de for hånden istedet for å rote rundt i en skuff, er så fornøyd...


Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

Lene sa...

Genialt, også henger de fritt og lager ikke søl på noe underlag.