Bibbis Bod

mandag 6. januar 2014

Noe helt annet



Jeg har hatt disse liggende i sikkert tyve år og de er aldri brukt. Men på min vei i zyberspace har jeg sett noe morsomt og fant ut at det ville jeg gjøre med disse teskjeene. Bedre at de blir brukt til noe enn bare skapfyll.
På noen av julemessene som jeg har vært på har det også vært en som jobber med sølv. Spurte pent om han ville hjelpe meg litt og det kunne han. Så derfor har disse....

 

blitt til dette....




Planen var at den siste skjeen skulle blitt en ring. Men dessverre så har jeg altfor små fingre til at det gikk.....
Men uansett så er jeg superfornøyd! På leddet som holder armringen sammen skal jeg feste et par perler men har ikke kommet så langt ennå. Oppdaterer når det er gjort!

Da var perlene på og det ble slik....






Ha en finfin mandag!


9 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så lekkert :)

Anja´s kortkreasjoner sa...

Vannvittig stilig !!! helt rått :) og noe flere burde finne på :) dette bør du dele overalt
klem, Anja

Helle sa...

Så bra at du fikk dem ut av skapet :-)
Min datter finn en gang av sin farmor et armring laga av ei spiseskje der hele skjea var brukt.
Farmora hadde sjøl en armring laga av en sølvgaffel.
Virkelig stilig det som du har fått :-)
-Helle-

Eva Helen sa...

WOW så flott og gjennbruk er så bra ! Jeg skvatt litt da jeg så skjeene..akkurat samme bestikket hadde mamman min.Ikke ofte jeg ser samme lenger.

Riktig godt Nyttår

Klem Fra Eva Helen

Linda sa...

Dette var jo kjempe smart :)

Anita sa...

Så herlig! Det ble noen nydelige smykker som du kan glede deg over! :-)

Anita sa...

Så herlig! Det ble noen nydelige smykker som du kan glede deg over! :-)

Grethe Kristin sa...

Så flotte smykker det ble :)For en smart måte å bruke sølvtøy som bare ligger der på.

BenteM sa...

Guri malla så utrolig lekkert!
Genial ide! :)