Bibbis Bod

tirsdag 18. november 2014

Gave fra Bente K


Jeg hadde besøk av noen kjekke damer i forrige uke til litt juleverksted. Og jeg var så utrolig heldig å få denne søte esken av Bente K som inneholdt en silikonform til å lage engler i. Er jeg ikke heldig?? Det var en utrolig flott og delikat eske så jeg tenkte jeg ville vise den frem....



Laget av favoritt kartongen/papiret mitt som er kraft kartong og Maja Design ark. Lekkert pyntet med flotte detaljer og nydelig blonde.





Tusen takk, Bente!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

BenteM sa...

Du e nu bra skjønn Bibbi! Å lage noe i papir til deg er som å hoppe etter Wirkola! ;)
Det bli jo litt herming på stil fordi du er en super inspirasjon og læremester. Tusen tusen takk for alt du har lært meg og ikke minst å bli hekta på SS ;o) Papirhobby er så utrolig morsomt :)Glemmer tid og sted og gubbe og katter og alt.... ;o)